V prípade, ak si želáte tovar, ktorý ste si objednali reklamovať / vrátiť alebo vymeniť za iný tovar je potrebné postupovať podľa nasledujúcich krokov.
1) V prvom rade je potrebné prečítať:
- v prípade vrátenia / výmeny tovaru - obchodné podmienky (najmä odstavec 8).
- v prípade reklamácie – obchodné podmienky (najmä odstavec 7) – tieto informácie nájdete aj v sekcii REKLAMÁCIE.
2) Ak boli podmienky pre reklamáciu / vrátenie / výmenu tovaru splnené, prosíme, (pre urýchlenie procesu) o vyplnenie reklamačného formulára.
3) Reklamovaný tovar alebo tovar, ktorý si želáte vrátiť/vymeniť je potrebné zaslať na adresu predajne:
MAXMOTO SHOP
Slovenských dobrovoľníkov 1439
022 01 Čadca
+421948 541 858
4) Tovar zasielajte bez dobierky s priloženým reklamačným formulárom a kópiou faktúry pre urýchlenie vybavenia.
5) Po doručení zásielky na adresu predajne Vás budeme kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.
V prípade, ak potrebujete poradiť ohľadom reklamácie, či možnosti vrátenia a výmeny tovaru, stačí nás kontaktovať na telefónnom čísle: 0948 541 858, prípadne na e-mailovej adrese: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. - pre urýchlenie vyhľadávania si, prosím, pripravte číslo objednávky - ďakujeme.